Thursday, September 08, 2016

Semak Kelayakan Menerima Dekoder MyTV Secara Percuma Bagi Penerima BR1M

sedih la tak layak, kena beli sendiri dekoder ni... huhuhu


Kepada penerima BR1M, anda boleh menyemak status kelayakan anda untuk dapat dekoder Mytv secara percuma dengan klik di sini. Syarat-syarat kelayakan adalah

1. Gaji di bawah RM800
2. Anda berdaftar dengan LHDN (income tax)

Daripada lebih 6 juta penerima BR1M hanya 2 juta dekoder akan di agihkan secara percuma.

Apakah itu DTT

Digital terrestrial television (DTTV or DTT) is a technological evolution of broadcast television and an advancement over analog television. DTTV broadcasts land-based (terrestrial) signals. 

Untuk maklumat lanjut boleh klik di sini.

update: dari fb MYTV Broadcasting




7 comments:

Diana Rashid said...

rm800?tak merasa la..hehhe

eelobor said...

Diana Rashid: memang tak merasa lah kan.... huhuhu

Anonymous said...

Kalau beli decorder tu brp harganya
Siapa yg blh jawab

Anonymous said...

Harga cadangan rm299 katanya

Johari said...

Yg murah lg xde ka

Anonymous said...

Nama layak tapi cam mana nak ambik

wiwin ibrahim said...

Salem Kala laying kene isi boring tak? Sebab say a semak say a. Lay a sebab gaji Keck je... ;)