Tuesday, May 03, 2016

Jenis-Jenis Kaki Yang Mungkin Ada di Setiap Pejabat


Video di bawah ini di ambil dari perkongsian sinar.tv yang mengelaskan beberapa jenis-jenis kaki yang mungkin wujud di mana-mana pejabat. Baik kerja dalam sektor swasta ataupun kerajaan.

Paling tidak pun mesti ada sangkut paut kan?. Antara jenis-jenis tersebut adalah;
  • Kaki Auta
  • Kaki Propa
  • Kaki Overtime / Claim
  • Kaki Ngular
  • Kaki Gossip & Report
  • Kaki Update
  • Kaki Kredit
  • Kaki Cuti Sakit (MC) & Cuti Kecemasan (EL)
  • kaki Ayam - hahahaha
  • Kaki Kencing
  • Kaki Sembang Lebat - Professor Serba Tau
  • Kaki......nak kaki? hihihihihi
Agak-agak korang termasuk dalam kategori mana? Hahahaha, aku punya kategori pun termasuk jugak list kat atas tu. Nah layan video kat bawah nie.



3 comments:

Fazleyatul Aini said...

macam2 kaki ada ye hihi

anyss said...

Assalamualaikum,
ambo kaki makan kot huhuhuhu

nazuha said...

hahahaha gelak sakan saya bila baca entry ni....ada gak 'kaki' yang sesuai dengan saya... 'kaki ayam'..kat dalam pejabat saya suka sgt berkaki ayam...selesa aje..