Tuesday, October 06, 2015

Pelbagai Juadah Di Restoran Syakila

eh....ada lak budak kecik tu jadi model kat depan kedai

Restoran Syakila yang terletak berhampiran lampu isyarat pintu masuk ke Balai Islam Lundang, Kota Bharu mungkin boleh menjadi pilihan bagi mereka yang ingin merasa pelbagai aneka juadah hidangan masakan yang agak mabeles bagi aku. Harga juga tersangat berpatutan mungkin anda akan sedikit terkejut selepas membayar di kaunter. "eh...dia orang nie salah kira ker?"

tuh dia.....pening nak pilih


 konpem akan gelap mata....terasa semua nak di ambil




 pemanis mulut
 
 


Nak tulis panjang-panjang pun dah takde guna rasanya. Cukuplah gambar tersebut dah boleh menceritakan kesemuanya. Soal sedap & harga kena cuba dulu. Apa yang boleh di katakan, anda mungkin tak akan menyesal sekiranya anda mempunyai minat terhadap masakan ala kelantan.

2 comments:

Lea Ismail said...

aduh...pagi2 baca entry ni terasa lapar pulak

hainom OKje said...

Mak aiiiii..... banyaknya pilihan! Menarik tu....
Boleh bingung nak makan ni hihi