Monday, August 24, 2015

Harga Makan Tengahari Sekarang


Menu gambar di atas adalah nasi putih tanpa sayur, ikan keli bakar dan teh o ais yang berharga RM11 kesemuanya. Mungkin itu adalah harga yang normal kerana sempena mengambil nama tempat yang glamer iaitu ikan bakar jalan bellamy (belakang istana negara).


Menu yang ni pula adalah nasi putih kosong, sup kambing dan teh o ais yang mana harganya adalah RM9.30 kesemuanya. Sup kambing kat sini sangat sedap terutama kalau di makan (dicicah) dengan roti. Pernah makan kat sini sebelum ini, nama kedai Restoran Sup & Popia - Zaiton Hussin. Kalau ke kedai nie, boleh juga mencuba popia yang agak sedap juga.

*harga kambing dah semakin murah kut sebab kini dah ramai yang buat menu kambing golek setiap kali ada acara majlis makan-makan
 

6 comments:

Fazleyatul Aini said...

ikan keli lagi mahal dari kambeng -_-

eMMe said...

Assalam Yop keje gomen ke? pnhla makan ikan bakar blakang istana negara.. sdap.. waktu tu tak rasa la mahal kot, la ni mahai... huhuhhu... nasi kosong pun RM1 yop!

Kakzakie said...

Sup kambing tu oklah tapi nasi yg ikan keli tu macam mahal pulak pada kakak.

❤Kamsiah❤ said...

menu yg atas tu mahal la bg akak...patutnya yg menu kambing tu yg mahal..

hainom OKje said...

lama tak makan ikan bakar kat Bellamy tu. Ikan keli bakar mmg mak pun faberet hihi... Yelah zaman ni mana lah ada benda yg murah EE...

Betullah kambing senang betul dpat la ni...pasar mlm pun dah ada jual kan. Kat mana sup tu?

hainom OKje said...

lama tak makan ikan bakar kat Bellamy tu. Ikan keli bakar mmg mak pun faberet hihi... Yelah zaman ni mana lah ada benda yg murah EE...

Betullah kambing senang betul dpat la ni...pasar mlm pun dah ada jual kan. Kat mana sup tu?