Tuesday, October 21, 2014

Bercakap Benar Tak Ramai Kawan?




Yang tak ramai kawan tu cakap jenis lepas, tak pandang kiri-kanan, mulut tak ambik insurans aka mulut longkang macam aku kut. Ada yang sudi bagi tips.... dah jumpa kaunselor pun tetap tak jalan jugak nih....

6 comments:

Kakzakie said...

Sebenarnya pada kakaklah Ee kalau kita nak ada kawan baik kita sendiri kena jadi baik dulu...

Fazleyatul Aini said...

erkk saya pon tak ramai kawan -____-

Vee Sandi said...

saya sendiri pun x selesa dgn org yg cakap tak reti tapis ... hati manusia ni byk yg nipis ...

Sharinginfoz said...

penting dapat rakan yang sejati

Murni Alfathunnisa said...

pentingkan kualiti dari kuantiti..kawan yang ramai tu tidak semuanya boleh susah dan senang bersama...boleh dibilang dgn jari saja. yang penting, jadi diri sendiri,takkan kita nak hipokrit semata-mata nak puaskan hati orang lain..ye dokk...?hehehe

mama maman aka yana said...

sy xde kwn pun.. huhu.. adakah sy ini tidak cukup baik atau terlebih jahat.. huhu