Sunday, January 19, 2014

Duit Itu Magnet



Berduit lebih umpama magnet. 
Lebih banyak duit maka lebih tinggi la daya tarikan magnet tersebut.

10 comments:

mama maman aka yana said...

ada benarnya... eh.. u ada byk duit tak..??? hihi

Murni Alfathunnisa said...

Agree! Hmm..ada duit, ramai kawan keliling...

eelobor said...

mama maman: ada banyak....kat bank. tapi untuk keselamatan, semuanya bawah nama orang lain. yg bawah nama saya cumo 30 hengget jer ada skrg.... hahahahaha

Murni: hehehe....bukan setakat kawan2 jer kan....

Sharinginfoz said...

tapi kalau dua-dua ada duit agaknya ianya akan bertolak satu sama lain

Kakzakie said...

Semua yg indah-indah yg boleh dilihat mata menjadi magnet/tarikan di dunia - kena berhati-hati kerana bila lupa disebalik yg indah itu boleh membawa keburukan..

HeNRieTTa JoSe said...

Magnet?hehehe...

Efa Nur said...

setujuuuuu....hehee
duit bukan lah segalanya-galanyaa..
tapi segala-galanya memerlukan duit..
lagi lagi zaman sekarang nie..
ohh duit..di mana kau duit... hehe

makcikkantin said...

magnet ada dua pole tau...yang attract ke yang repel? :))

adrianna syaz said...

Betul sgt la tu...salam knal..sya folo blog ell :)

azieazah said...

Magnet tu dulu disebut besi berani. Kalu tak berani, mana mungkin boleh menjadi besi.