Friday, November 29, 2013

Mudahnya Menjemput Rezeki - Buku Yang Patut Dibaca Oleh Semua



Orang lain dah lama baca buku nie, tapi aku baru jer nak start. Buku yang agak menarik dibaca untuk pengisian berbentuk ilmiah.

Sebelum nie aku bukannya jenis minat pun baca apa-apa jua bentuk bahan bacaan seperti buku. Keadaan mula berubah sejak beberapa bulan kebelakangan ini akibat faktor keadaan dan persekitaran.

Aku mula membaca beberapa buah buku yang di tulis oleh Saudara Irfan Khairi dan juga Azizi Ali. Dan buku kat atas ini dalam kesinambungan dari minat yang baru nak dipupuk nie. Harapan agar minat sebegini dapat berterusan. Insya Allah....

6 comments:

Fazleyatul Aini said...

membaca jambatan ilmu =)

makcikkantin said...

Aaminn. moga sentiasa ada rezeki dalam bentuk apa jua...kewangan, kesihatan, kekuatan...

*∽ IZAN ∽* said...

Alhamdulillah.. dah ada jugak buku ni cuma belum habis katam lagi hihihii

anyss said...

Assalamualaikum,

Alhamdulillah,ambo khatam baca buku ni dalam masa 3 jam...2 tahun lepas ;)

Selamat membaca.

Sharinginfoz said...

bila berkesempatan boleh cari buku ni nanti. thanks bro

Aefa Aerisya said...

insyaAllah.. ada kesempatan aefa cari n bca buku ni :)