Tuesday, June 19, 2012

Makanan Untuk Ikan Laga Dari Muaz





Ingatkan entri tadi yang terakhir sebelum nak pergi bercuti nie. Mentang2 lah sebab nak bercuti lama, Muaz takut ikan kesayangan dia lapar kut. Maka dia dengan senang hatinya memasukkan 3 keping nugget, biskut oreo & juga corn flake ke dalam bekas ikan laga (ike kar'rieng) agar tidak kelaparan untuk tempoh 4 hari nih.

Hadoiiiii laaaaa...... anak bertuahhhhhhhhh.

16 comments:

mamawana said...

heeeeeeeeeeeee...........ngilai jap

SuhairiDotCom said...

Jenuh bro ngn muaz ni..x benapas ikan tu selam ngn minyak nugget :P

eelobor said...

mamawana: hahaha.... sampaikan kami pun tergelak sakan tadi...

eichi: hahaha...tuh la pasal bro. lepas tu dia masuk dapur, dia tuangkan pulak air mineral dalam minyak masak. hadoiiiii laaaaaa

Mak Lagenda said...

Ha ha ha..muaz..muaz..

So, apa jd dgn ikan tu?? Mati x??

eelobor said...

Mak Lagenda: berjaya di selamatkan.... huhuhu

anyss said...

Assalamualaikum,
Nanti Muaz bawak balik ikan jerung lak ya...jangan lupa tangkap tau!

Tinta Lana said...

Tak tercungap2 ke ikan tu..hahahaha. adeh, ksiannye ha..nuget ada, oreo ada, cornflake pun ada..patut buh kicap skali,hehehe

ejaMaria said...

alololo... muaz... muaz... comei la awak...
nanti, belikan la 'food block' utk ikan... bagi Muaz letak... britau dia itu makanan ikan utk 4 hari... nanti dia faham la... takde la letak nugget bagai... ;p

Lya Colours said...

nasib tak di masuk nya nasi goreng. hahaha

cheqna said...

hahahaha
golek sukerr
memey nurung perangai abah ni =)

miloais milo said...

hahahaha....
masih bernyawa tak ikan laga tu nokkkk???

adehhhh! siap letak nugget tu!

HeNRieTTa JoSe said...

igtkan roti...upenye naget....atoyaii...sayang betul dia ngan ike karing dia tuh....

JunAina said...

Memang kekenyangan le ikan tu...ekekeee...

Kesuma Angsana said...

sweetnyer budak2 skang ... salm keanl n dah follow u 767

Kakzakie said...

Masya-Allah Muaz... auntie pun tak boleh tak nak gelak... betul-betul takut ikan mati ye:)

Kalamhati said...

hihihi mesti terharu giler ikan tu dgn kebaikan tuan dio..