Sunday, January 29, 2012

Kedai Makanan MZ Darulnaim @ Kampung Baru

 

Kedai Makan MZ Darulnaim menyediakan pelbagai juadah makanan  selera Kelantan. Lokasi terletak di Kampung Baru, berhadapan dengan Pusat Zakat (Baitulmal) dan juga Kuala Lumpur International Hotel. Gambar di bawah merupakan pelbagai jenis makanan dan kuih muih untuk sarapan pagi sahaja.


Berbagai aneka masakan lauk pagi


Nasi Kerabu, Nasi Dagang, Nasi Lauk Ikan / Ayam, Laksa,
Laksam, Nasi Himpit dan banyak lagi




salah satu peberet masa kecik2 dulu


Hidangan ini cuma untuk sarapan pagi dan lain kali nak mencuba untuk masakan tengahari yang di katakan pelbagai lagi juadah di sediakan seperti ulam sayur, gulai darat / kawah, ayam percik, daging bakar, dan...dan...dan.... kita pergi cari & rasa sendiri kan? huhuhuhu..... selamat bersarapan pagi.

9 comments:

Lya Colours said...

banyak nya lauk2 diaaaa

Anonymous said...

alfatihah kpd keluarga arwah abe zaki(tokeh MZ) yg meninggal dunia dlm 2thn lepas akibat paru-paru berair.

Kalamhati said...

Lamonyo la tak gi sini..klu abang2 maghi kampung baru umah sepupu,mmg jamu makan sini la..hehe

mama tisya said...

lpr tgk gmbr lauk pauk tu

*∽ IZAN ∽* said...

kat taman umah ambe pun ada kedai orang pantai timur.. rajin gak makan kat situ pekena nasi dagangg. I likeeeeeee....! hehe

Nik Zulkhairi said...

hargo?

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Boleh cuba ni ... nampak best je ! Dah lama tak pergi kat kawasan Kpg Baru

Citarasa Rinduan said...

peehhhhhhhhhh
aku tak larat nak masak byk2 mcm tu..
terbaiklah..
depa bangun jam berapa agaknya ya?

Sharinginfoz said...

alamak sedapnya apam tu, lama betul tak makan benda alah tu