Thursday, January 19, 2012

JJCM: Restoran Taj Hadramawt, Taman Melati

Sempat singgah ke Restoran yang menyediakan makanan dari timur tengah iaitu Restoran Hadramawt, Taman Melati. Di sebabkan sudah biasa makan nasi arab (restoran arab lain), menu pilihan kali ini adalah roti kebab. Chicken Kebab yang berharga RM15 beserta roti 3 keping, manakala harga bagi Shawarma Lamb adalah RM6. Secara keseluruhan boleh tahan juga roti kebab nie. Lain kali aku nak mencuba nasi mandy atau mosqa pula di restoran ini.


 Shawarma Lamb / RM6

Chicken Kebab / RM15



Jumlah caj keseluruhan termasuk air Teh O Ais Limau & Honew Dew yang berharga RM6 setiap satu adalah RM33. Ingatkan nak berjimat tak nak makan nasi malam, cuma makan roti jer. Rupa2 nya harga makan roti lebih mahal dari makan nasi berlaukkan ayam masak papprik, sayur kailan ikan masin, tomyam campur, telur dadar, udang goreng kunyit untuk 2 orang makan beserta 2 gelas air buah di kedai akak yang aku selalu makan dekat Sri Gombak. Hehehehe...... 

13 comments:

Citarasa Rinduan said...

tahu tak??
makan roti 4keping, sama dengan sepiring nasi putih..
eikkkkkkkkkkk..

dan...
mmg sangat nyami roti kebab ko tu..aku teringin nak makan, kalau ko bayar.. aku on jer, cer...cer....cakap.. bila mau belanjer??

eelobor said...

Muaz cakap anytime jer nak belanja si awek umai....

cheqna said...

sedapnyer kebab..lamo doh thok make ni...lapar tiba2...

ejaMaria said...

tapi chicken kebab tu nampak menarik... takpe la makan... ;p

Deru Ombak said...

Uuuhhhh!!! ilir demo...
( I klik " like" )

Sharinginfoz said...

lapar le pula

Kalamhati said...

cerok perut ambo tengok weh!hehee

mama tisya said...

aritu lalu kt area tmn melati ada nmpk kedai restoran arab ni...oh mkn roti je ek..hah kedai mana yg sedap kt sri gombak tu...kita ada 1 kedai restoran pattani kt ngan petrolpump tu..mmg suka mkn situ

**mmg tuan tanah suka JJCM ..nmpk je mcm tk berisi tp berat dh naik jugak...hehehe..nk kena kurangkn mkn tp nk wt camner mmg hobby suka mkn2...hehehe

*∽ IZAN ∽* said...

Menu importtt... kompem tak leh nak berjimat cermattt ngehehehehe

azieazah said...

Korang berdua bersembang macam besan-besan! hahahaha


Makanan Arab memang lebih mahal sebab rempah ratus tu diimport.

eelobor said...

cheqna: hahaha.... memey sedak kak

ejaMaria: bagi saya & wife lebih sedap Shawarma Lamb lagi

Deru Ombak: hahaha.... sekali sekalo terrrr..... nok jugok tra angin makanae tok arab....

sharinginfoz: huhuhu... dah tak jauh ngan rumah bro....

kalamhati: cerok sajo takpo lagi kak, jange tubik sound srupo burung cak-ciok....hihihihi

mama tisya: yup....itu ari dia tutup utk renovation jap, skrg dah buka balik. kedai tomyam biasa jer kat medan makan sri gombak...depan McD tuh

izan: hahaha.... rempah ratus naik kapal terbang bussines class....

azieazah: hahaha.... suka melawak ngan ayu..... sbb dia jenis boleh melawak

Lya Colours said...

lamb tak makan
chicken suka. hihi
sedap tengok fries beso2

amirah said...

kalori dia pun lagi tinggi tak? huhuhu