Monday, November 14, 2011

Gambar-Gambar Menggelikan Hati



























17 comments:

cx's said...

HAHHAHAHHAHHAHAH~

mama maman said...

Sensored tau.. ada ke abam kamb pakai spender ditayang kat sini.. coi.. hhheee

JunAina said...

paling tak tahan...KAMBING tuuuu. Adeh...

Citarasa Rinduan said...

aku bukan takat geli hati (senyum leborrrrrrr)

tapi aku dah gelakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
dan terus gelak tak ingat dunia,

hahhahha.

mujur dah solat maghrib..
kalau idak... sure umai ingat aku kurang siuman...
waka..waka..........

Lya Colours said...

gila style air bag. hehe

makcikkantin said...

KAH KAH KAH KAH, hensemlah mr kambin tu....

Sharinginfoz said...

memang sungguh unik le bro, kelakar pun ada juga

Kella said...

ahahaaahaha...macam ni pun ada ehh.. ;)hehe..

che mid said...

Tu macam selipar aku yang hilang semalam ha ha ha

azieazah said...

Kak Azie pun ada terima beberapa pic dari India tu di email. Memang terbahak.

Tak tahan bila tengok, rasa macam depa tu lurus bendul la sangat!

hahahaha

Kakzakie said...

Mana dapat semua ini ee. Kakak dah ketawa sendirian dibuatnya. Macam-macamlah...

Amy Syaquena said...

yang pakai helmet tue en.hubby pernah buat tapi bukan potong bawa sebaliknya tumbuk cili hehe...

wahida said...

hahahahaha...lawak giler la...

air bag tak menahan tu...yg pakai helmet potong bawang pun tak leh blah...ekekekek...

Kalamhati said...

ekekeke...saba jah

siti murni said...

hikhihkhik...gelak sambil tutup mulut...sopan maa...

sahromnasrudin said...

suke tgk gambar kambing tue..penuh sarkasis la huhuuhhh

ibuintan said...

muahahahaha.. ilang tensen akak la MR Lobo


suka suka