Saturday, November 12, 2011

Cara Membuat Apple ID (Apple Store) Tanpa Kredit Kad




Berikut aku nak berkongsi video yang aku dapat kat laman web untuk membuat akaun (Apple ID) agar membolehkan kita nak akses ke Apple Store tanpa menggunakan kad kredit. Bagi sesiapa yang menggunakan ipad ker iphone yang belum boleh jailbreak, boleh la menggunakan cara tersebut bagi membolehkan untuk memuat turun beberapa aplikasi secara percuma. Bagi korang yang dah tau.... maaflah sebab aku tak berniat nak buat tutorial pun. Cuma sekadar nak berkongsi dengan mereka yang belum tahu lagi.

sumber dari sini.

7 comments:

Kalamhati said...

Demo try dh ko?

eelobor said...

hehehe...kalu saya berkongsi tuh, mesti la saya buat doh cik kak

abe Celoteh said...

wah.. bestnya... nak jugak...hehe

Citarasa Rinduan said...

aku mmg zero bab nie beb, entry nie mmg untuk aku kan>>

eelobor said...

perghhhh...ko dah rembat ker ?

Anonymous said...

tak ada lah perkataan 'NONE' tu .. nak buat mcm mana eh ?

hayati said...

Klau xda none tu mcm mna yea??