Saturday, June 18, 2011

Restoran A Hassan - Nasi Ayam Kampung




Setelah sekian lama tergoda dengan entri2 kat blog kak azie, hari nie aku pegi makan kat Restoran A.Hassan - Nasi Ayam Kampung dekat Velodroom Cheras. Hajat yang sudah sekian lama tertangguh, tertunai jugak hari ini. Ingatkan nak ajak sekali kak azie pegi lunch sama, tapi mesej sampai lewat dia. Sebab plan tergesa2. Mungkin lain kali kita boleh set masa untuk makan sama2 kut. Boleh kan kak azie?


inilah lauk peberet aku berserta daging
kerutuk yang tidak sempat nak snap.
gelojoh sangat terus makan jer......




Singgah ke Pandan Jaya
mengimbas kenangan lama



Tuh dia punya bangunan... huhuhuhu

10 comments:

Kalamhati said...

Aloh ambo kena turun kl ni..demo blanjo dess..hehehe

eelobor said...

huhuhu....no hal lah kakchik, sapa KL halow jah kor ambo

Citarasa Rinduan said...

puas aku tunggu entry nie..

dari tadi aku keluar masuk..
akhirnya..

dah lihat pic muaz.. dah tahu dah!! memang sedap...

beb........
ada lif tak restoran tu>>

azieazah said...

Tu diaaaaaa...!

Yess, velodrom Ceras, tu rasanya memang HeadQuarters @ ibupejabatnya.
Kak Azie suka makan di tingkat atas tuh, privacy skit.

Yup, next time kita pi makan ramai-ramai.InsyaAllah.

Ohoo datang Pandan Jaya jugak eh? Kak Azie ada di KL sepetang tadi.

Kak Aya said...

hmm biasa makan ayam kampung di tempat uptown velodroom tu...

sarah-najwan said...

baru jas komen kat n3 kak azie..bertuah badan sb eelobor nk blanjo..hehee

akak xtau bakpo sb akak ni xleh makke aye kapong..organik ko..pelik sungguh..

puteri ain said...

besar betul kelapa dia ..

*∽ IZAN ∽* said...

kelapa muda tu dah sama besar ngan muaz ehehehe

eelobor said...

ayu: soalan ko tuh aku serahkan kak azie yang jawab sebab aku makan kat bawah jer tadi. lg pun itu kali pertama aku makan kt situh

azieazah: pegi minum air kelapa dekat simpang nak ke LRT pandan jaya tuh....

kak aya: best kan?

sarah-najwan: huhuhu, akak cikgi kito pom kalu naik KL halow la kor kito. meh ambo belanjo cikgu anok beranok eteps....

puteri ain: besar, dan memang sedap air dan isi dia

izan: hahahaha....besar eh?

efa nur said...

waaahhh...jeles nye..!! hehe
;D