Monday, May 09, 2011

1300-800-Customer CareLine

Tut...tut...tut.....(nada dering macam kelakar)

Untuk tujuan rekod, panggilan ini akan di rakam untuk bla....bla.....bla......(mesin)

Tekan 1 untuk......
Tekan 2 untuk...... dan seterusnya (bercakap dengan mesin)

Tekan 1 untuk......
Tekan 2 untuk...... dan seterusnya (bercakap dengan mesin)

Tekan 1 untuk......
Tekan 2 untuk...... dan seterusnya (bercakap dengan mesin)

Dan seterusnya...seterusnya....seterusnya.....

Harap bersabar....panggilan anda akan di sambung sebentar lagi.

Harap maaf, kesemua operator talian kami sibuk. Anda akan di layan sebentar lagi

Mengambil masa paling kurang 5 minit (mungkin minima)untuk di sambung dengan bahagian perkhidmatan pelanggan. Kemudian terpaksa lagi untuk menunggu dan terus menunggu....

Selepas 10 minit berlalu di talian, jawapan yang di beri cuma anda di minta untuk menghubungi lagi selepas 2-3 hari.

Bukan kali pertama, tapi dah banyak kali.

10 comments:

sarah-najwan said...

ni tel careline sapo ni..hehe

kalu celcom..akak terus diret dail..1111..setakat ini dilayan dgn baik sekali..

ce try call no tu..

kakcik said...

Memang menyakitkan hati...

ieda said...

ya tuhannnnn punye lah lama menunggu last2 kena call balik 2-3 hari ... huhuhu memang haru kan ..

tahan lah tuu .. ada tu ieda call last2 terputus lepas di pas2 .. huhuhu

ejaMaria said...

hahahahaa... pernah kena gak dgn satu bank tu... sudah nya aku maki hamun je kat line tu... cakap la aku dah call 50 kali... penat dail... penat tunggu... menyusahkan pelanggan... nak rakam elok la... alih-alih ada operator angkat... mengom... ;p

makdara TERdiva said...

selalu dah terkena..grrrrr

NM02 said...

mmmm.... ai cukup tak suker kalu ada operator yang cakap cenggitu. kalu call pakai henpon, habis top up ai tau. nak kena minta ngan yu lagi la gamaknya. hehehe

relevan said...

Selalu macam gini..

Citarasa Rinduan said...

hehehe.. sian adik aku..

Sharinginfoz said...

tension betul kalau cakap ngan mesin

amirah said...

tu yg malas nak call helpline tu..